Новини

Алергия от ядки: дъщеря умира от целувка за лека нощ

Алергия от ядки: дъщеря умира от целувка за лека нощ



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Целувката предизвиква алергичен шок при младите жени
20-годишна млада канадка трагично е починала от алергията си към ядки. Както майката обясни в интервю за "Journal de Québec", Мириам Дюкре-Леймай беше наскоро влюбена в мъж, който не знае нищо за силната алергия. Когато я целуна, след като изяде сандвич с фъстъчено масло, тя претърпя анафилактичен шок и в крайна сметка почина в болницата.

Фройнд не знаеше за алергията
Трагичен край на една млада любов: В Монреал (Канада) млада жена е била убита от целувка от гаджето си, сочи справка на "Билд". Случаят се случи преди четири години, но едва сега майката на 20-годишната майка говори за това публично, за да предупреди други жертви. Дъщеря й Мириам Дюкре-Леймай току-що се беше запознала с гаджето си и още не му беше разказала за екстремната си алергия към ядки. Когато се прибраха след парти, младежът изяде сандвич с фъстъчено масло - но приятелката му не забеляза.

Алергените могат да останат в слюнка с часове
Историята премина драматично, защото след като целуна лека нощ на Мириам, младата жена претърпя тежък алергичен шок. След няколко минути състоянието й се влоши драстично и тя трудно можеше да диша. Причината за реакцията са останките от фъстъченото масло в устата на човека, тъй като следи от алергени все още могат да присъстват в човешката слюнка няколко часа след консумация.

Приятелката веднага се обадила на спешния лекар, но по пътя към болницата получила спиране на сърцето и дихателната система. Реанимацията от помощниците първоначално изглеждаше успешна, но жената е получила тежко увреждане на мозъка и е починала същата вечер. След като оплаква дъщеря си насаме през последните години, майката сега иска да публикува публично случая, за да привлече вниманието към рисковете за страдащите от алергия. Защото алергиите към ядки са голямо бреме. „Най-важното за засегнатите е, че информират хората около тях за болестта си, за да могат да се намесят при спешни случаи“, казва Мишелин Дюкре пред „Journal de Québec“ според „Bild“.

Засегнатите хора винаги трябва да имат аварийна спринцовка със себе си
Освен това страдащите от алергия винаги трябва да имат така наречения „EpiPen“ със себе си, тъй като това може да бъде животоспасяващо. Това е спешно лекарство под формата на спринцовка, напълнена с адреналин. Този хормон на стреса, известен още като "епинефрин", стимулира сърдечно-съдовата функция отново за няколко секунди, кара кръвоносните съдове да се свиват и гарантира, че засегнатият човек може да диша отново. Именно в този ден Мириам Дюкре-Леймай не е взела аварийната спринцовка с нея. "Обикновено винаги носеше епипетите си със себе си. Всички знаеха това", казва майката на младата жена. (Не)

Информация за автора и източника



Видео: Harold KOMEDIA (Август 2022).